Hosokawa Micron & COVID-19 - UPDATE

Bij Hosokawa Micron houden we de huidige situatie en ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. In deze uitdagende tijden blijven we ons inzetten voor de bescherming van de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, klanten en partners.

Hier volgt een overzicht van de belangrijkste maatregelen die we hebben genomen en wat dit voor u en ons betekent.

Veiligheid & gezondheid

We volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de regering en het RIVM strikt op. Naar aanleiding daarvan hebben we alle noodzakelijke maatregelen genomen die ons tegelijkertijd in staat stellen om onze operationele bedrijfsactiviteiten voort te zetten.

Zo maximaliseren we bijvoorbeeld 'social distancing' en de meeste van onze kantoormedewerkers werken tijdelijk vanuit huis. Vergaderingen worden zoveel mogelijk gehouden via telefoon- en videoconferencing.

Bezoekers

We staan maximaal twee personen per klant toe om ons te bezoeken. Elke bezoeker moet voorafgaand een checklist invullen en terugsturen om er zeker van te zijn dat hij niet ziek is of in de buurt is geweest van iemand die de afgelopen 14 dagen ziek was.

Bezoekers zijn gehouden aan strikte hygiënevoorschriften, waaronder regelmatig handen wassen, geen handen schudden, niezen / hoesten in een gebogen elleboog, gebruik van papieren zakdoekjes, desinfectiegel en/of -doekjes, handschoenen en - wanneer een afstand van 1,5 m niet kan worden gegarandeerd - gezichtsmaskers.

Testen & Loonproductie

Klanttesten en loonverwerkingsactiviteiten blijven plaatsvinden. Tijdens deze activiteiten communiceren we bij voorkeur zo veel mogelijk ‘real-time’ met de klant door middel van digitale oplossingen zoals videoconferencing en e-mail. Wanneer de klant erop staat fysiek aanwezig te zijn, gelden de voorwaarden voor bezoekers zoals hierboven vermeld.
Lees meer »

Service

Ook service heeft voor ons de hoogste prioriteit. Wij blijven ons inzetten om de service te bieden die u van ons gewend bent. Uw contactpersonen zijn nog steeds bereikbaar via alle bekende kanalen.

Service op locatie kan onder strikte voorwaarden worden uitgevoerd: onze servicemonteurs reizen apart, met eigen vervoer. Voorafgaand aan een bezoek moet de klant ons informeren hoe zij een veilige en gezonde werksituatie voor onze werknemers garanderen.

Klantbezoeken

Bezoek aan klanten door Hosokawa-medewerkers is onder strikte voorwaarden mogelijk: onze werknemers kunnen uitsluitend met de auto reizen, met maximaal twee personen per voertuig, met de passagier op de achterbank. Voorafgaand aan een bezoek moet de klant ons informeren hoe zij de veiligheid en gezondheid van onze werknemers garanderen.

We begrijpen dat deze voorzorgsmaatregelen impact kunnen hebben op de manier waarop we met elkaar omgaan. Wij danken u voor uw geduld en begrip.

Wilt u meer weten of de mogelijkheden bespreken, neem dan gerust contact met ons op.

Blijf gezond!