DIENSTEN

REMOTE SUPPORT

Hosokawa Micron streeft er voortdurend naar om uw service-ervaring te verbeteren. Met onze Remote Support oplossingen bieden wij u in alle omstandigheden toegang tot onze deskundigen en expertise.

Onze Remote Support diensten omvatten, onder andere:

  • Controleren van smeermiddelen
  • Technische ondersteuning bij (basis)inspecties
  • Meedenken in het verhelpen van storingen
  • Ondersteuning bij (preventief) te nemen vervolgacties
  • (Eenvoudige) reparatiewerkzaamheden
  • Assistentie bij het bepalen van benodigde onderdelen

Heeft u specifieke behoeften, neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

HOE KUNNEN WE U HELPEN?

Wilt u meer weten over onze remote support services? Ons team van procesexperts staat klaar om uw vragen te beantwoorden.

phone-icon
contact-icon

DUURZAME POEDERVERWERKINGSSYSTEMEN

Hosokawa Micron B.V. is ISO 14001-gecertificeerd. Dit betekent dat wij in onze bedrijfsvoering voortdurend aandacht besteden aan het beheersen en verbeteren van onze prestaties op milieugebied. Zo kunnen we voldoen aan de wet- en regelgeving en milieurisico's beheersen. Daarnaast streven we naar een permanente verbetering van de milieuprestaties binnen onze organisatie.

Lees meer