DIENSTEN

REMOTE SUPPORT

Welkom bij Hosokawa Micron's Remote Support service. Als u hulp nodig heeft van één van onze specialisten, maar een bezoek ter plaatse door één van onze monteurs niet mogelijk is, dan staat ons Remote Support team voor u klaar om u te helpen uw probleem op te lossen, op afstand.

Voor reguliere zaken als het nabestellen van onderdelen of een onderhoudsbezoek, kunt u ons benaderen via de gebruikelijke kanalen.

Waar is Remote Support voor bedoeld?

Onze Remote Support diensten omvatten onder anderen:

  • Controleren van smeermiddelen
  • Technische ondersteuning bij (basis)inspecties
  • Meedenken in het verhelpen van storingen
  • Ondersteuning bij (preventief) te nemen vervolgacties
  • (Eenvoudige) reparatiewerkzaamheden
  • Assistentie bij het bepalen van benodigde onderdelen

Neem voor meer ingrijpende acties contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Remote Support vind op afstand plaats, tijdens onze kantooruren, door onze technisch specialisten, in samenwerking met uw eigen (technisch) personeel.

HOE KUNNEN WE U HELPEN?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden om u op afstand van dienst te zijn, neem dan contact met ons op.

phone-icon
contact-icon

DUURZAAMHEID & CIRCULARITEIT

Hosokawa Micron B.V. is ISO 14001-gecertificeerd. Dit betekent dat wij in onze bedrijfsvoering voortdurend aandacht besteden aan het beheersen en verbeteren van onze prestaties op milieugebied. Zo kunnen we voldoen aan de wet- en regelgeving en milieurisico's beheersen. Daarnaast streven we naar een permanente verbetering van de milieuprestaties binnen onze organisatie.