DIENSTEN

REMOTE SUPPORT

Hosokawa Micron streeft er voortdurend naar om uw service-ervaring te verbeteren. Met onze Remote Support oplossingen bieden wij u in alle omstandigheden toegang tot onze deskundigen en expertise.

Onze Remote Support diensten omvatten, onder andere:

  • Controleren van smeermiddelen
  • Technische ondersteuning bij (basis)inspecties
  • Meedenken in het verhelpen van storingen
  • Ondersteuning bij (preventief) te nemen vervolgacties
  • (Eenvoudige) reparatiewerkzaamheden
  • Assistentie bij het bepalen van benodigde onderdelen

Heeft u specifieke behoeften, neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

HOE KUNNEN WE U HELPEN?

Wilt u meer weten over onze remote support services? Ons team van procesexperts staat klaar om uw vragen te beantwoorden.

phone-icon
contact-icon

DUURZAME PROCESSYSTEMEN

Hosokawa Micron B.V. is gecertificeerd volgens ISO 14001. Onze certificering omvat alle milieuthema's van ISO 14001: lucht, bodem, energie, afval, water, geluid en gevaarlijke stoffen. Daarnaast heeft Hosokawa Micron een EcoVadis zilveren medaille ontvangen voor haar duurzaamheidsprestaties.

Lees meer